Lifetrigger

Lifestyle-voeding-make-up-
Lifestyle make-up

#Lidlbeauty

 

Nog een post van Lidl ? Ik zie het jullie al denken maar deze week kreeg ik in mijn mailbox een nieuw magazine van de Lidl . Als je Evy Gruyaert kunt overhalen om ambassadrice te zijn en de make-up artist Angelique Vandewinkel om je producten te promoten moet je heel sterk in je product geloven . Dit maakte mij heel nieuwsgierig.

Ik trok terug naar de supermarkt Lidl en kocht daar enkele producten om te reviewen . Benieuwd ?

 

Angelique kenen we als vaste visagiste van Jani Kazaltzis in “zo man zo vrouw”, een programma op vijf TV .

Evy  werd  bekend door het sportprogramma “start 2 run” en ook wel als omroepster .

image

 

Hun producten hebben een mooie verpakking meegekregen, het ziet er niet meer goedkoop uit, het spreekt wel aan om te kopen . Let wel ; ze staan te koop in een kartonnen display en niet iedereen test de testers maar test het product zelf  en maakt er een rommeltje van , qua hygiëne niet zo proper dus.

Voor oogschaduw hebben we keuze uit :

blue saphire- brilliant brown – vanilla cream

De oogschaduw voelt heel droog en korrelig aan , ook de pigmentatie is heel licht , je ziet ze bijna niet op mijn hand met één veeg , opbouwen is de boodschap. Een oogbasiscréme  vind ik wel nodig . Met de Blue Saphire moet je opletten dat je geen pandaoogjes krijgt, er ligt gemakkelijk poeder onder het oog  . Leuke afdruk op het poeder , maar veegt vlug weg.

Voor de lippen hebben ze vijf nieuwe lipgloss en vijf lippenstiften.

Ik gebruikte de lipgloss  Sweet Toffee .

Aangename lipgloss die niet plakkiger aanvoelt, meermaals aanbrengen is wel nodig.

 

Voor mascara heb je keuze uit een  zwarte waterproof  mascara of mascara voor  meer volume  .

image

 

 

De nagellakken tellen zes kleuren , hun nagellakken vind ik goed in gebruik, dekt goed met twee laagjes en houdt mits een topcoat te gebruiken enkele dagen .

 

BB-gezichtecréme en Foundation; keuze uit verschillende tinten . Ik heb op safe gespeeld en heb de natural beige gekocht als foundation. In de winkel testte ik op mijn hand en niet op mijn kaaklijn vandaar .

Hij smeert goed uit en dekt ook heel goed, oneffenheden zie je veel minder en ziet er natuurlijk uit. Voel de foundation niet zitten.

Foto van volledige make-up.

 

Ik was ook wel benieuwd naar hun vernieuwde Repair Shampoo.  Hun verpakking sprak mij wel aan . De shampoo belooft dat het de haarstructuur herstelt voor meer glans , dit door de panthenol die erin verwerkt zit.  Heb het nu twee maal gebruikt en moet zeggen na het gebruik van de haardroger is mijn haar minder pluizig. De geur is ook heel aangenaam.

image

Al deze producten zijn te koop voor 1,99 euro.

Ik ben niet overdonderd van de producten maar vindt het wel een betaalbaar alternatief om verzorging en make-up in huis te hebben. Hebben jullie iets in huis van de Lidl producten en wat is jullie ervaring hiermee ?

Liefs Veerle

bron: nieuw magazine van de Lidl april 2016

2 Comment

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *