Lifetrigger

Make-up - Lifestyle - Health
DIY Lifestyle

Healthy Wafeltjes maken.

Ik heb al verschillende gerechtjes zien voorbij komen, van Febe de healthy-sportcoach, als van de Weight Wachters. Allemaal brengen ze de kookprinses in mij naar boven en ging ik aan de slag.

Wat hebben we nodig:

  • 50 gr havermout, ik gebruik glutenvrij.
  • 2 eieren, waarvan het 2 de enkel het wit
  • banaan
  • appel
  • proteïne  poeder
  • beetje amandelmelk zonder toegevoegde suiker
  • wafelijzer
  • mixer

Ik begin met de 50 gr havermout te malen zodat ik havermout meel heb, daar doe je dan de rest van al je ingrediënten bij, en goed mixen.

Ondertussen het wafelijzer opwarmen dat het goed heet is om te bakken. Ik vet het ijzer de eerste keer een beetje in met plantaardig boter.

Uit dit recept krijg ik 6 heerlijke healthy, eiwitrijke wafeltjes. Je kan ze bewaren in de frigo of in de diepvries voor wanneer je weinig tijd hebt om als ontbijt te maken.

Als ik ze wil opeten warm ik ze alleen op, dus geen topping , omdat met de twee stukken fruit erin hebben we onze suikers al naar binnen.

Ga je ook aan de slag tag me dan gerust bij je foto, ben benieuwd😀

Veel bakplezier.

Liefs Veerle

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe jouw reactie gegevens worden verwerkt.